Update activiteiten ASV Juni-Juli-Augustus 2024

• T’Hazzo

t’Hazzo is gesloten van maanadag 8 juli tot en met 1 augustus 2024.

• Seniorencafé

In het seniorencafé “t Hazzo kunt u op maandag, woensdag en donderdag tussen

10.00 -12.00 uur en 13.30 -17.00 uur terecht voor een kopje koffie en een praatje.

Voor meer informatie zie : Senioren Cafe 2024

• Koersballen en handwerken

Iedere maandagmiddag koersballen, handwerken en ontmoeten vanaf 13.30 uur in ’t Hazzo

• Kaarten en een frietje eten

Op donderdagmiddag kaarten in ‘t Hazzo, aanvang 13.30 uur. Na afloop kan u gezellig aan tafel schuiven om samen een frietje met een snack te eten. Iedereen is welkom ook als je niet mee hebt gekaart ‘s middags.

• Kienen & Darten

Iedere laatste woensdag van de maand kienen met leuke prijzen

Iedere eerste woensdag van de maand darten

• Seniorengym

Op woensdagmorgen gymmen wij van 09.00-10.00 of van 10.00-11.00 met daarna gezellig koffiedrinken. Kom eens kijken en doe gezellig mee.

• Consumptie munten

Op donderdagmiddag tussen 13.00 uur en 16.00 uur kan je consumptiemunten voor gebruik bij activiteiten in ’t Hazzo. Zo is je consumptie goedkoper.

Voor al je betalingen altijd NL 89 RABO 0101 1021 35 t.n.v. KBO Aalst en o.v.v. de activiteit
  • Bowlen

Opvrijdag 28 juni 2024 gaan wij weer bowlen in het bowlingcentrum Valkenswaard, Zie agenda op 28 juni voor meer details . In de maand juli 2024 is de bowling gesloten. Vervolgens gaan we weer bowlen op vrijdag 30 augustus 2024 . Daarna alle maanden de laatste vrijdag van de maand  behalve juli en december  2024

• Wandelen en oefeningen met Ad Foudraine, Fysiotherapeut

Op donderdag wandelt Ad Foudraine van Fysiotherapie Beusen Foudraine naar de bossen rondom Aalst .Ondertussen worden er oefeningen gedaan om fit te worden en te blijven. U bent te allen tijde van harte welkom om geheel kosteloos aan te sluiten. Aanvang 10.30 uur tot 11.30 uur. Start vanaf locatie Anna Paulownalaan 2 te Aalst Waalre.

• Bridge

U kunt zich nog aanmelden voor de dinsdagmiddag Bridge (vanaf september 2024 )

Wij hebben in onze eerdere nieuwsbrief een oproep geplaatst voor bridgen een keer per maand op dinsdagmiddag. Inmiddels hebben zich al diverse leden en ook niet leden zich aangemeld, maar u kan zich nog opgeven ook als u géén bridgepartner heeft. Ook bridgers die geen lid zijn van KBO ASV mogen zich aanmelden. Wij spelen dan van september 2024 tot en met april/mei 2025. Per keer krijgt u na afloop de uitslag en de winnaars krijgen een prijsje. Kosten deelname €1,00 per paar.

Heeft u interesse dan kan u zich aanmelden bij Albertus62@outlook.com.

DOET U MEE??